Co znamená 60+1, 1+1?

Čísly 60+1, 1+1, příp. 60+60 se značí tarifikace, s jakou jsou zákazníkům účtovány hovory. Všechna čísla znamenají počet sekund. První číslo značí, jakým způsobem se účtuje první minuta. Druhé číslo pak znamená tarifikaci hovoru od druhé minuty dále.

Např. při tarifikaci 60+1 je první minuta účtována jako celá a následně po vteřinách. Při tarifikaci 1+1 je již od počátku účtován hovor po vteřinách.

Co znamená kód SuperCASH?

Číslo SuperCASH slouží k dobití kreditu prostřednictvím terminálů na všech pobočkách České Pošty, terminálech Sazky a Europay. Stačí obsluze sdělit své SuperCASH číslo nebo číslo čárového kódu a částku, kterou chce dobít. Obsluha následně zadá toto číslo a požadovanou částku do systému.

Při pokusu o dobití kreditu na Sazce/české poště/Europay mi bylo sděleno, že není možné přes terminál dobíjet INVESTCON mobil. Co mám dělat?

Dobíjet služby operátora INVESTCON mobil přes uvedené terminály možné je. Pokud si obsluha terminálu není jistá, je třeba přidat doplňující informace podle následujících pokynů:

Terminály SAZKA – Na těchto terminálech je třeba obsluze předložit svou dobíjecí kartu, na které je číslo SIM karty a čárové kódy lišící se pro jednotlivé hodnoty dobití. Obsluha terminálu jednoduše sejme Vámi požadovaný čárový kód.

Terminály České pošty – Na všech pobočkách České pošty je možné dobít kredit tak, že zákazník obsluze sdělí své SuperCASH číslo a částku, kterou chce dobít. Obsluha následně zadá toto číslo a částku do systému.

Po dobití kreditu prostřednictvím terminálu stále nemám kredit na své SIM kartě. Kam se mohu obrátit?

Při problémech s dobíjením se vždy můžete obrátit na naši zákaznickou podporu na čísle *55 (při volání z INVESTCON mobil) nebo +420 730 774 730 (při volání z jiného operátora). Buďte připraveni, že operátor zákaznické linky Vás požádá o číslo, které mělo být dobito, terminál, přes který byl kredit dobíjen a čas dobití. K rychlému vyřešení Vašeho problému pomůžete také tím, že na mailovou adresu mobil@investcon.cz  zašlete výše uvedené informace spolu s účtem od dobití, obdrženým od obsluhy terminálu.

Objednal jsem si SIM kartu a ta stále nedorazila. Jak mohu zjistit stav objednávky?

Pro zjištění stavu objednávky SIM karty zdarma je třeba zavolat na zákaznickou linku na číslo +420 730 774 730 (při volání z jiného operátora) nebo *55 při volání z INVESTCON mobil SIM karty, pokud ji již vlastníte, a sdělit své jméno, na které měla být SIM karta zaslána. Operátor zákaznické linky následně objednávku vyhledá a sdělí informace o dodání zásilky.

Je třeba mít na paměti, že jméno uvedené v objednávce musí být jméno uvedené na poštovní schránce, kam má být zásilka doručena. Pokud tomu tak není, SIM karta nemůže být doručena.

Nabízí INVESTCON Mobil i služby pro volání ze zahraničí – roaming?

Ano, INVESTCON mobil nabízí službu volání ze zahraničí – roaming. Roaming je zapotřebí aktivovat, telefon se následně napojí na zahraniční síť automaticky. Aktivaci roamingu provedete na zákaznické lince *55 při volání ze sítě INVESTCON mobil nebo +420 730 774 730 při volání z jiné sítě.

Chci využívat internet, ale nemohu ho zapnout. Co s tím mohu dělat?

Pro užívání internetu ve Vašem mobilním telefonu se SIM kartou INVESTCON mobil je třeba nejprve změnit nastavení internetu v telefonu podle následující tabulky. Ve většině případů stačí pro internet pouze změnit název přístupového bodu na „inet“.

Používám telefon, který podporuje pouze nano SIM karty. Mohu ji u INVESTCON mobil dostat?

Pro využívání INVESTCON mobil služeb s nano SIM kartou je třeba kontaktovat zákaznickou linku a požádat o tento typ SIM karty. Následně Vám bude zaslána Vaše nano INVESTCON mobil SIM karta.

 

 

INVESTCON.CZ

M:    +420 730 774 730
     v síti INVESTCON:
   *55
E:    mobil@investcon.cz
 
 
   
   Hrabákova 1861/1
     702 00 Ostrava 
     Česká republika

Akce a novinky

Nové všeobecné obchodní podmínky od 1.6.2016

1.5.2016

Na poplatcích nevyděláváme...

19.5.2015

Nebojíme se srovnat s těmi největšími!

31.3.2015

archiv

investcon mapa pokryti


          DOBÍT KREDIT